En fredagskväll

Igår var jag hemma, jag läste breaking dawn, duschade några gånger. Det var kallsvettningar hela dagen. Kankse att jag har hamnat i klimakteriet..:/ Eller inte. det är så himla frustrerande att inte kunna säga varför jag är som jag är, varför jag känner såhär. Egenltigen vill jag bara ligga i mi säng, jag vill aldrig mer prata med någon. Men ändå åkte jag ner till krkan, "Jag är starkare än panikångesten"- tankarna kom in. Jag började nästan gråta så fort någon pratade med mig, jag gick omkring, kände mig rastlös. Jag ville inte prata med nån, så jag gick från bord till bord och försökte komma undan. Fast trots det så fanns det vissa personer, vissa som fick mig att må bättre. till dom "EN MASSA KRAM". tack.

Idag mår jag aningen bättre, jag tänker börja på julklapparna idag tror jag. Det blir lite godis, lite blommor och lite kärlek:)

Danne undrade vad jag önskade mig "Robert Pattinson" sa jag....

pusspuss
take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

åh jag önskade mig också honom.. kanske därför han aldrig kom..=/

2009-01-07 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0