Andra advent

Julen kommer allt närmare... jag borde kanske köpa julklappar snart, fast ändå.. man har ju ett par lediga dagar där, precis innan julafton när man kan fixaXD

Just för tillfället är jag lite rädd för att vara ensam, men att vara trevlig och konversera gör mig helt slut... Jag bävar lite inför skolan imorn, där borde man se glad ut. jag var "sur" i torsdags, då borde jag väl må bättre nu eller?

Kyrkan idag, självbehärskning var temat. Mysigt? Jag vet inte. Inga-Märta är bra, fast jag var lite okoncentrerad.. Hon pratade om att man ska skilja på behov och begär. Det var nattvard också. Jag fick ta längst fram när alla andra satt och kollade påXD Det var läskigt:P

jaja, ikväll är det parlamentet. Jag längtar litegrann... Soran är med och Henrik Dorsin. Det blir grejer det.

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0