Tillbaka, wooow!

Man skulle kunna tro att jag kanske skulle skriva en förklaring till varför jag har varit borta så länge, men det kommer inte komma. Jag skrev ju en anledning i inlägget precis innan det här i och för sig.

Men nu gör vi ett nytt försök.

Idag har varit en liten hemmafrudag, det blir ganska många sådana nuförtiden. Jag jobbar bara litegrann och däremellan händer inte så jättemycket. Jag tränar, bakar bröd, matar surdegar, tittar på tv och stickar. Ändå är det som att allt jag har inplanerat lyckas tjorva ihop sig och krocka med varandra. Varför är det så?

Nu längtar jag till hösten i alla fall och efter lite sånt här, hahaXD


Vad vill ni att jag ska skriva om egentligen? Vill ni fortfarande läsa? Jag ska försöka göra det intressant, så gott jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0