Netto och sånt där

Idag har jag jobbat. Jobbar ju på netto nu, säljer ofantliga mängder tomater, granatäpplen och bananer just den här veckan eftersom Netto är ett ställe som har olika kampanjvaror olika veckor. Förra veckan var det vindruvor och körsbärstomater. Jaja, ni förstår grejen. Jag sitter i alla fall där i kassan, försöker vara trevlig och "sörvismajnded", tror att det går ganska bra. Huvudet är fullt av siffror och pipljud där det inte är fullt av annat och "andra" redan.

Övrig tid spenderas väldigt mycket i telefon, jämt och jämt och jämt. Väldigt mysigt! Just nu planeras det inför ännu en tvåveckorsperiod tillsammans. Det ska vara film och middagar och tända ljus och Barry White. Nej då! Men film och middagar i alla fall.



Kom på i helgen att jag nog är lite kär i Jämtland egentligen. Fjällen, älven, luften.  Jaja, en dag kanske.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Åh, jag blir lycklig av denna blågg!

2011-09-22 @ 10:16:09
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0