Helgen

Nu har jag varit uppe i Jämtland och hälsat på Samuel. Himla trevligt! Helgen var extremt intensiv med först Mötesplatseventet och caféet. På lördagen hade vi en 13 timmars-dag med konfirmanderna med höghöjdsbana film och mys. På söndagen jobbade jag och stressade hem till tåget med huvudvärk och illamående. Så jag var alldeles slut när jag satte mig på tåget. Men nu är jag hemma igen i alla fall, utvilad och glad. Och nu är det bara 8 dagar kvar tills Samuel kommer hit i två veckor igen:)


Kommentarer
Postat av: Alexander

JAG LÄSER! JAG KOMMENTERAR! JAG ÄR GLAD ATT DU BÖRJAT BLOGGA IGEN! FORTSÄTT, FORTSÄTT!

2011-09-21 @ 11:26:20
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0