Kulbo

Åh, hej och hå.

Jag har precis avslutat en tvåveckorsperiod av samboskap (eller kulboskap, som Juholt skulle sagt, vi har ju ändå ganska kul ihop) med min kära Herr Hellgren. Nu är vi ifrån varandra i en vecka och sen kommer han tillbaka, på obestämd tid, WIHO! Nu får det vara slut på långdistans. Men i och med att det är ganska nytt att vara så mycket med någon annan så har vissa rutiner fallit bort, till exempel bloggandet. Jag har även jobbat ganska mycket dom senaste veckorna, väldigt trevligt.

I övrigt håller jag på och målar lägenhet. Trodde att det skulle gå fort, men allt ska ju typ målas fyra gånger med 16 timmars väntan på att färgen ska torka. Dessutom jobbar jag ju som sagt. Men nu är det snart klart och då ska jag flytta in i den lilla ettan:)

Jag träffar även ganska många från Hålland just nu. Östgötadejter med tillägg mest hela tiden tycker jag. Men det är väldigt trevligt! Ska åka till Uppsala någon gång nästa vecka och Elin kommer på söndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0