Tre små tankar.

Jag borde skriva dagbok, för praktiken. Men jag vet inte vart jag ska börja. Det är ju inte så att jag gör så där jättemycket, men jag lär mig saker. Ska jag skriva ner dom? Så mycket som jag tänker om dagarna, när jag sitter där på min stol. Hur mycket jag har börjat känna för dom som är där... Nu börjar det dock komma lite fler "lilla gumman, du skulle varit hemma hos mig igår", "Vilka fina bröst du har"haha. Sånt kan jag inte riktig hantera, vad säger man liksom?

Har fått lite gratulationer på min födelsedag (?) Vojne! Min allra käraste bror har vänner som ändrar hans födelsedagsdatum, vilket borde betyda att även jag fyller år idag eftersom det är allmänt känt att vi ploppade ut samma dag;)

Såg "En långvarig förlovning". En film med Audrey Tatou (ni vet Amelie från Montmartre), hiskeligt bra! Se den! Och Black swan! Såg dock att den hade biopremiär imorgon... hmm... Jag vet, på ett högst mystiskt sätt, att den råkar vara top notch-mega-galet-insanely bra!

Jaja, nu måste ajg sova.
Tuudels!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Komplimanger kan man ju alltid svara tack på i alla fall. ;) "Snygga tuttar", "Tack så mycket, jag har odlat dem själv".

2011-03-23 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0