Skidtur:)

Jag behöver inte skylla på ett Alter Ego, Matilda. Jag lovar:)

Jaha, en dag utan Facebook, det känns konstigt och jag känenr redan att jag missar saker hela tiden. Men vad sjutton, det går ju över. Det är jag säker på att det gör!

Idag var jag ute och åkte längdskidor! Det blev någon sorts söndagstur blandat med en träningstur. Jag kämpade och kämpade! Hade bra fäste i första backen, sen var det sol på spåret och då tog inte vallan alls och glidet försvann. Sen kom det lite nysnö, sen var det fint och sen kom en backe där jag bara hade bakhalt. Jaja, jag hade all tid i världen och åkte alldeles ensam så jag hade ingen att passa, så jag lyckades ta mig runt 2,5 mil fast det gick långsamt. Så här såg det ut i alla fall på spårets högsta punkt:

Då gör det inte så mycket att det går långsamt. Jag var glad!


Japp, tänk, jag bor i Åre. Det är tok!
Ha det finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0