Runar, Carola och sorbetsnö

Idag är förstadagen under fastan som jag verkligen har sörjt att jag inte använder Facebook. Detta på grund av att jag hittade den här artikeln! Det kliade i mina fingrar för att jag ville rekommendera den, jag ville sprida, jag ville att alla skulle få veta! Men men, nu skriver jag här istället.
I övrigt går det bra med fastandet. Tid för att läsa alla böcker till skolan och sånt där.

Det är inte svårt att leva just nu. Idag var jag i backen heeeela dagen. +5 grader, sorbetsnö, skinande sol. Livet kan verkligen vara värre! Det såg ut ungefär så här (fast utan mitt finger):

Sen blev jag utklassad på Ticket to ride av Maria och Alice och sen har jag inte gjort så mycket mer.
Nu vill jag sova.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahahahaahahaha artikeln!

2011-03-21 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0