En lördag

Ännu en lördag till ända och jag är helt okej med det. jag gillar lördagar här. Hajpen kring skidåkningen har verkligen lagt sig. Jag skulle kunna tänka mig att snön skulle få smälta nu, typ. Inte riktigt. Jag har blivit så hiskeligt kräsen när det gäller skiddagar. I början drog vi ut i blåst, -20 grader och snöstorm. Nuför tiden stannar ajg hellre inne när det är lite mulet och folk från södra Sverige har spotlov. Sol ska det vara, sol och -4. Det är det sällan. Så idag har dagen spenderats framför "La vie en rose" (filmen om Edith Piaf, SE!), lite Death Note (jag ska lära mig uppskatta anime har jag betsämt mig för. Det gick bra tills det kom en hysterisk tjej. Hysteriska tjejer i anime är inte trevliga alls), jag har varit på promenad, spelat Ticket to ride och hängt med Samuel och Alice. En mycket trevlig lördag.

Nu ska jag sova. För imorgon ska jag hämta Joel och hans vän vid tåget 07.24. PAIN! Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0