Post-menstruella symptom?

Och så där, nu lämnar Rebecca Knutsson allt grått och tråkigt bakom sig. Den här lilla dippen får klassas som någon sorts post-menstruell dipp... Äsch äsch äsch! Allt som behövdes för att komma ur den var någon timme med en longboard i en korridor, någon kram, lite mat och vetskapen om att jag, när mitt schampo och balsam har tagit slut så ska jag börja med Balsammetoden. Hej och hå, jag ska få dom finaste lockarna i stan! Alltså tuudeluu schampo, hej balsam:) Får se om det funkar...

Nu måste jag gå och hänga tvätt. Sen ska ajg sova, imorgon är det ännu en dag i backen. Här samlas skiddagarna på hög:)

Tuudels

Kommentarer
Postat av: Emmi

Det är ju fantastiskt vad lite longboard kan göra;) Skönt att det vänt raring. Pusssii<3

2011-01-31 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0