Lite trevligt och lite sukt!

Ännu ett inlägg på inte alls lång tid. Det blir inte så långt, för idag är en tidig kväll. Jag är supermegatrött á la gymnasiet, ångest hela dagarna, efterattackströtthet och det är minsann inte bara en känsla. Här kom min tredja attack uppe i Jämtland på eftermiddagen. Inte alls trevligt faktiskt och jag har varit halvdöd ever since. Skönt att det finns folk som kramar på en... Men men, nog om det. Nu förtränger vi jobbiga saker och fokuserar istället på att jag kommer att kunna vara i backen i fyra dagar i sträck nu, minsann. Och inte bara den här veckan utan även alla veckor fram till vecka 8 tror jag bestämt! Nu har jag dessutom nyvallade skidor så jag komemr åka som ett spjut.

Så det är väl det som händer nuförtiden, har börjat kolla på Big Bang Theory. Hiskeligt trevligt!

Tuudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0