Klaga klaga klaga

Nu går det utför. Fy sjuttsingen! Tre ipren, två alvedon är dagens intag av värktabletter. Inte en enda har funkat. Inte heller min värmekudde. Jag fick åka hem tidigt från backen, som i och för sig var väldigt trevlig (förutom vädret), hem med UG och direkt till Joel:

"Hej Joel, jag vill ha ipren".
"Jaha", sa han, "det är bara att du går in och tar en karta"
"Tack!"

Jag gick därefter in på mitt rum, la mig i fosterställning i min säng, grät en skvätt av frustration för att det kändes som att jag skulle gå av på mitten och för att när jag hade värmekudden på magen så strålade det smärta genom hela ländryggen och när jag hade värmekudden på ryggen strålade det i magen. IHHW! Jag fick glass av Annsofie och låna "En vampyrs bekännelser" av Rasmus.

Nu sa jag sova, det blir ingen skidåkning för mig imorgon. Har en känsla av att magen inte kommer lämna mig ifred...

Skidåkningen idag böjade skit med att vi fick se en film som vi spelade in igår på oss själva. Hej och hå. Från den stunden kunde det bara bli bättre och det blev det! Kul när man känner att svängarna sitter där dom ska:)

Det var lite klag från min sida! Det blir bättre om några dagar:)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag tycker klag är bra! Och insikten att det blir bättre går ju inte heller av för hackor :)

2011-01-22 @ 02:27:18
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0