Filmfilmfilm

Tjenare!
Här var det partaj. Nej då, inget partaj, men en trevlig kväll minsann. Jag sitter och betygsätter lite film på filmtipset.se. Jag har börjat se så hiskeligt mcyket trevlig film här uppe, så då måste man ha nåt ställe där man kan se vilka man har sett och vad man tyckte, men jag har ett problem. I och med att jag umgås med riktiga filmördar här uppe så känns det som att jag bör ha en bestämd åsikt om vad jag tycker är en riktig femma och vad som kännetecknar en riktigt dålig etta... Det har jag inte, inte än i alla fall... Så än så länge får ingen veta vad jag har för användarnamn, jag ska inte kolla på Joels eller Rasmus profiler, så slipper jag allt tjafs:P Men jag skriver in litegrann i alla fall så får vi se om någon får veta vad jag egentligen tycker om filmerna vi ser;)

Annars så har vi haft en "sändningsgudstjänst" i Nylands missionshus för U-klassen som åker iväg på onsdag, sorgligt sorgligt. Hiskeligt tomt kommer det bli... Men men, tyst i korridorerna på nätterna förhoppningsvis i alla fall;)

Imrogons ka vi ha en liten andakt var, alla i klassen... Det kan bli galet spännande... Jag ska prata om att vara beroende av Gud på något sätt om det går ihop sig...

Ja ni. Nu är det kväll... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0