Kreativitet

2 dagar, 14 panodil, 7 ipren och kanske 2 smärtfria timmar i sträck.
Freak!

Idag har jag varit hemma, läst teatermanus och dreglat, spelat Sealhunter, värmt värmekuddar (har två stycken konstant runt magen och ryggen), ringt vårdcentralen och kollat på konstig kortfilm.
När jag läste manus och såg konstig kortfilm blev jag en glad människa och så skrev jag två sidor fördjupningsarbete. jag hamnade i ett kreativt flöde och det är såna dagar jag älskar! Så sen var jag på gott humör och dödade sälar och greenpeacemänniskor hejvilt. Och nu är jag här. Är opepp på backen, hoppar nog över det... Pluggar, kurerar mig och slipper sitta och vrida mig i värmestugan...

Nu är jag hungrig så nu går jag och lägge rmig...;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0