Teater och hundar

Jag har en galen abstinens efter teatern just nu. Jag går igång på vilka impulser som helst, överdriver, spelar ut alla möjliga konstiga känslor. så fort jag ser en text funderar jag på att sätta mig ner och göra en liten textanalys, till exempel på de tre trosbekännelserna vi fick på papper häromdagen... Jag vill skapa en karaktär, jag vill ha någon att spela mot, någon som ser, ger kritik, förstår! Åh! Jag blir frustrerad! 

Idag har vi åkt hundspann med hela klassen, galet kul och mysigt! Lite dåligt väder bara, lite regn och så där... Men men, det bästa vädret jag har åkt hundspann i, i alla fall;) Mysig klass har jag dessutom! Dessutom hade hundarna väldigt passande namn för min nuvarande nördperiod som startades i lördags... Jacob, Carisle, Edward, Bella, Emmett... Åh!


Jaa, det var det för idag. Tuudels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0