Sämre dagar finns det

Nu har jag lite olika meddelanden. Jag kan bland annat säga att det finns värre dagar man kan ha eget arbete med ett inte alls så stort arbete. Ungefär såhär såg prognosen för backarna ut idag när vi åkte iväg. Lite mer sol bara, på bilderna alltså:




Så här såg det ut i verkligheten med en mobilkamera och iskalla fingrar (som ni ser är det inte speciellt varmt):


En annan sak, varför har jag bilder på dom här i min mobil? Varför får jag ta del i deras semesterlycka? Vilka är dom? Varför skulle jag, eller ens någon, vilja använda den här som, typ, bakgrundsbild?


Känner även att det är dags för en "typ två veckors"-update på håret. Men det akn vi ta i ett annat inlägg kanske...?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0