En ovanlig Rebecca.

Ska försöka skriva något intressant här. Det snurrar i huvudet och pirrar i magen mest hela tiden, så jag vet inte vad som skulle kunna tänkas vara intressant för er. 

Kanske att våren är på väg till Hålland och Åredalen. Snön smälter och det är plusgrader, kanske att det hör ihop? Jag väntar på besked om jag ska till en viss huvudstad på en ö nästa år och ska jag inte dit så får jag nog ångest för vad jag ska göra i höst. Jag håller på att ställa om mig till att tänka två istället för en. Fast det blir inte så mycket ångest, just nu känns allting otroligt enkelt. Och där gled mina tankar tillbaka till herrn som upptar mängder av min tankeverksamhet.

Nu ska jag gå och hitta på något annat. Tuudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0