Testosteron och döda björnar

Vädret har drastiskt förändrats här i västra Jämtland, det är helt plötsligt sol och varmt och blå himmel, underbart!

Idag har vi haft arbetsdag på skolan, det har varit slyröjning, målning och dukning inför en stor middag ikväll. Mysigt! Jag och några andra folk i klassen bestämde oss för att hugga ved, extremt manligt. Man riktigt kände hur skägget började växa, fötterna blev större, jag måste nu raka benen samt hur jag så gärna ville fälla en björn genom att me dmina bara händer bända upp käften på den och under tiden bita ihjäl resten av familjen. Så där manligt. Testosteronet bara flödade, ända tills Emil kom och tog en halv skottkärra ved på en gång och knallade iväg med, när han släppte det lät han väldigt manligt dessutom. jaa, ni förstår. Nu har jag blåsor i händerna och dessutom är jag så där härligt trött i alla muskler i hela överkroppen.

Träden håller på att bli gula... Jag älskar det här uppe!

Nu måste jag duscha av lite testosteron (och raka benen), ikväll är det fest!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

VA MYSIGT DET LÅTER! blir nästan avis.. fast löven börjar överge grönskan även här!

2010-09-08 @ 10:55:50
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0