HåTTT och hemlängtan

Hej ni alla:)
Har haft en fullspäckad eftermiddag idag. Det var först avslutande av ett arbete med en tidslinje över skapelsen---> 10 budorden... Naaajjs, vart det:) Arbraham har orangea badbyxor med rosa blommor på, det är fräscht! Sen var det middag och möte med husmor om kollektivlivet och sånt där... Sen var det HåTTT, försäsongsträning... Det gick finfint, förutom lite av styrkan, det var jobbigtjobbigt. Skype med herr Thorén och nu är det dags att sova... Jag är trött, fast mest i kroppen...

Igår var den värsta hemlängtansdagen. Jag saknade kramar hemifrån (Linnéa kommer hit imorn, så då får jag min dos av hemmakramar), jag saknade kyrkan, jag saknade folk, jag saknade att sitta på Världens och mysa och så där.... Men men, nu är det verkligen inte länge kvar tills man ska åka hem, nästan exakt tre och en halv vecka:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0