75 timmar...

Åh, ni får ursäkta mitt dåligadåliga bloggande... Jag läser nu endast tre bloggar varje dag och då blir det så... Jag har inte så mycket att skriva om... Det intressanta i mitt liv försvann med Blondinbella, Kenza, "Schulman"x4 och så vidare... Men nu ska jag säga några ord.

Idag har vi pratat om Guds rike, ondska och andevärlden. Finns spöken? Vem var Lucifer? Varför finns en kamp, har inte Gud vunnit? Ni vet, sånt där man diskuterar på såna här ställen. Spännande är det i alla fall. Här hänger man konstant med människor som man inte direkt behöver ställa sig i förvarsställning mot när det gäller trosfrågor, man kan slappna av och diskutera utan att behöva vara rädd för att någon vill att man ska förlora sin tro. Jag älskar det! Det finns dom som har kommit så mycket längre än jag i sin utveckling av tro och som kan hjälpa en att se sidor av saker som man inte ser annars...

Men just idag är jag trött. Gårdagskvällen spenderades framför den gamla verisionen av Stolthet och fördom med Joel, Rasmus och Olivia... När v hade sett 40% av den gick några och la sig, jag stannade kvar och såg till att få lite fotmassage och kli i håret samtidigt som de andra såg på Starcraft-matcher. Allt handlar om att kompromissa:P Så det vart sent och imorse var det nattvard, så då fick man äta frukost "tidigt"... Jaja, ni vet hur det kan vara.

Nu är det middag om 45 minuter, jag sitter på tåget hem, till Norrköping, om typ 75 timmar... Jag ska gå ut och gå kanske:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

Va härligt det verkar! Vi får verkligen få till en liten träff när du är hemma!

2010-10-28 @ 17:05:25
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0