Tisdagstrött

Åh jag är så trött. Har haft konsert idag och naturtkunskapslektion. Fick reda på slutbetyget och betyget på senaste provet. Att slutbetyget är satt är tydligen ingen garanti för att det är schyrrans och lungan nu, nej vi ska göra en uppgift till!?! Jaja, det blir nog bra ska ni se! Efter det satt vi i cafét och chillagrilla.

Konserten var en spännande happening. Vet inte vad jag ska säga. Jag tyckte min och Martins låt blev bra, det var ju skönt...

Sa jag att jag har fixat smink och håruppsättning till balen? Gratis o grejer. Schyrrans. Det är ett problem det där med att jag gjorde typ 30 videobloggar innan jag la upp den (ber om ursäkt för att den är seg och grejer;)), jag sa ju aldrig samma saker, så ajg vet inte vad jag har sagt:P

Snart ska jag på fotboll, det är Korpenfotboll idag med Haga Flunks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0