Partyparty!

Just nu är det fullt upp med fix. eller fullt upp, jag sitter ju bara här. Har köpt Hugo-band (=gratis inträde och vip-kö och så där hela studentveckan), värt? Jag vet inte. Just nu känns det extremt ovärt eftersom det skär in i handleden;) Vaknade inatt och var tvungen att ha en lite tunn sjal mellan bandet och handleden, men det är bra. Lite ångest för de 450 kronorna som nu ligger hos Hugos är kanske bra, det får mig att uppskatta att jag har det nu;)

Ska snart gå på afropass, surprise surprise, det var ledigt! Det rä väl första gången på hela terminen.

Äsch, jag är hungrig Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag hämtade ett häfte på monki som ger gratis inträde hela studentveckan...fast det är nog inte vip. Men det kostade inget och skär inte in i handleden ;) jag tror du är lite emo bara.

2010-05-27 @ 19:59:42
URL: http://sophiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0