Ett litet förlåt


Ni kan ju omöjligt vara arga på den här lilla filuren bara för att hon inte har uppdaterat sin blogg!?
Jag har gjort en videoblogg. Efter ungefär 30 olika försök så orkar jag inte mer, men nu måste jag ju lägga upp det... Dock tar det 115 minuter... Är det min internetuppkoppling som är seg elelr är det youtube? Jaja. Får kanske sova med datorn på, får se hur länge jag klarar av att höra hur datorn jobbar;)

Vet inte, kommer knappt ihåg vad jag säger på videon... Så ajg ska väl inte skriva för mycket här, nu... Men jag kan ju säga förlåt för att jag inet har bloggat på nästan 2 dygn... Men det kommer en bild nu och sen en video imorrn förhoppningsvis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0