14.18

Hej igen.
Jag är lite trött, har sovit i NG-rummet i lite drygt en timme. Hade ingen samhäll imorse. Har försökt plugga lite finanskris, det gick hyfsat. Sen träffade jag på Amanda och så har vi hängt hela dagen. Sen somnade vi båda två och nu är hon på sin scenografilektion och ajg väntar på mina små vänner.

Är dessutom lite hungrig. Är pepp på träning, drömde att jag hade lovat matilda att jag skulel träna med henne idag coh så låg jag jättelänge och funderade på om kläderna jag har på mig idag skulle kunna gå att träna i eller om jag skulle få gå till Myrorna och köpa. Tror att det bara v ar en dröm i alal fall. Annars, jag kan inte träna idag.

Kanske ska sprinag förbi ICA, här gör ajg ju ingen nytta i alla fall... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0