Student...?

 Jag är hes som att jag har stått på ett flak och lite här ocb var och skrikit: Get loose, get funky... ES-tetare kan man va hetare?... Oleoleoleoleo HEJ! Ah Rikitikitanga... VI HAR TAGIT STUDENTEN... SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR... hela dagen... Men vänta, det har jag ju! Wow, jag har tagit studenten, jag har skiljts från vvärldens finaste klass. Vi grät i ring och vi jublade, dansade och pussades på flak. Ja, sannerligen, pusskalas var det och gråtkalas och partyåarty! Definitivt den bästa studenten jag har haft nånsin!

Berättar mer imorrn. Nu vill jag sova!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hann ju aldrig gratta dig igår så jag gör det idag istället! Gratts!

2010-06-11 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0