Framtiden...

Hej hej!
Hinner inte skriva så mycket. Jag ska ibäg till kyrkan där det är inspiratioskväll inför framtiden. Folkhögskolor o grejer, spännande. Men vi har ju faktiskt redan stakat ut den närmasta framtiden, idag på Kuriosa. Spännande! Kom på när ajg knallade hem och funderade på att jag ssåååååå gärna bara vill ta studenten nu. Att ajg gärna skulle vilja hoppa fram några månader. Men så kom jag på att ÄH! Ta vara på det här istället! Jag har världens finaste vänner som bara fyller mig med glädje så fort jag umgås med dom! Och är det inte glädje så är det lugn eller energi! Åhh! Vad jag älskar er!

Nej, nu går spårisen snart! Tuudels!

Kommentarer
Postat av: alexander

och vad är den närmaste framtiden?

2010-01-22 @ 18:20:04
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0