En helt vanlig fika med ovanligt vackra kvinnor

Idag har jag som sagt baar haft en lektion. Sen var det fika, det är en liten jargong vi har... En lektion, en kopp fika.

Frida följde med, sen åkte hon hem.

Världens finaste Matilda satt mittemot, det var trevligt!

Jag beställde en latte... BIG MISTAKE! Jag gillar inte latte, den var jobbigt dyr och som sagt, jag gillar inte smaken...


Emma dök upp och började genast planera sin hemresa, trevligt;)

Jag frös, något jag har gjort i flera dagar nu. Är jag ensam?;)

Jag hittade ett marsvin från London.

NEJ! Titta, det var Emmas mössa. Tokigt!

Sen gick vi på mentorstid och sen åkte jag hem. Schyrrans:) Nu ska jag fortsätta me dmin Harry Potter bok, har kommit till Halvblodsprinsen nu. Är alldeles jättenördig...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0