17.17

Ojojoj... Kom på nu att jag inte har varit speciellt aktiv med att läs alla andra bloggar. Nu läser jag till och med hela vägen ne rpå en massa bloggar. Jaja, jag kanske ska hitta en annan hobby.

Jag borde verkligen skriva samhällskunskap. Om någon har ett gammalt arbete på typ 2 sidor om Sveriges statsskick så skulle jag vara väldigt glad;) Grejen är att jag kan, jag vet hur det fungerar. Jag sätter mig baar inte. Imorgon är det lektion och jag och Oskar sa att vi skulle vara klara till då... Men men... Får skriva inatt kanske.

Filmkväll i Smedby ikväll... Kan man vara mer opepp?

Efter kyrkan bestämdes det att vi skulle äta ute. Texas Longhorn blev det. Ni vet supersteaks med BBQ-sauce och fries, BBQ-ribs och Smoked Burgers. Det fanns 450 grams hamburgare:O Är det inte sjukt! Jag är så fruktansvärt mätt! (Fast ajg inte tog en 450 grams hamburgare) Så nu har det intagits kaffe och sånt där, vet inte om jag nånsin vill äta igen. Eller det känns inte som att ajg någnsin kommer behöva, men men, ÄTA BÖR MAN, ANNARS DÖR MAN!

(Ska VERKLIGEN försöka uppdatera oftare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0