Gaaalen dag;)

Idag kom Tele2-killarna vid 13.00. GAAAALET! Jag lugnade mina nerver med hjälp av en lunch på stan med Freggis, trevligt värre! Hallonen såg ut som skit på morgonen, sen fick jag finare efter ett tag. Men dom första hade möglat ihop i små bollar, några hade växt fast i kanten av kartongen, äckel! Nu har jag i alla fall fått reda på att imorrn är sista dagen, schyrrans! Sen ska jag stå i boden tills jag flyttar, så då träffar ni mig där mellan 8.30 och 18.00... Weey;)

Imorgon är det dags för kalas dessutom. ikväll ska det göras en rulltårta, bärrutor och smuldeg till blåbärspajen:) Det kanske ska städas lite, men nu ska jag kolla på TV. One tree hill vill inte fungera, jag som var så spänd på hur det skulle gå! You go Naley;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0