baka, träna, jobba, baka, träna, jobba

Ja gode min tid, nu får ni ursäkta mig igen. Jag skrev faktiskt ett inlägg för två dagar sen, emn det publicerades aldrig såg jag igår kväll. Men det var alldeles för deppigt, så jag sket i att publicera det igen. Det var i alla falll en dag när allt gick så fel det kan gå. Men nu är jag tillbaka på banan igen:)

Kom precis hem från jobbet, idag tog jordgubbarna slut under mitt pass=det borde vara slut nu, snart, vilken dag som helst.

Jaja, annars då? Jag bakar, tränar och jobbar känns det som. Igår hade vi filmkväll, jag, Danne, Brantis och Frisk. Såg Sommaren med Göran, kanske dom sista i världen som såg den? Jag inget direkt att säga om den, det kändes som att den var rolig, pinsam och klatschig, se var den slut och inget mer med det. Men det var trevligt i alla fall!

Idag ska det bakas vaniljbullar och nöttoppar är planen. Hinner jag med  något mer så gör jag det;) Byta lakan ska jag göra. Och städa toaletten.

Helgen spenderades ju i Askersund igen, har jag skrivit om det? nej, va? Jag chillade. Var på gudstjänst i en liten lada, plockade några liter blåbär med mormor. Jag plockade sju liter röda vinbär som jag satt i sole och rensade. Otroligt avslappnande är det, jag skulle kunna bo där!

Nu ska jag äta filmjölk med jordgubbar som jag köpte av mig själv:) Måste se så att dom är fina;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0