Ont i magen tills jag svimmar

Jag har ont i magen. Jag svimmar snart, på riktigt. Förut var det i och för sig värre, låg och grät på golvet. Had einte ätit, jag har ingen aptit när det är såhär. Men hungrig blev jag, men då kunde jag inte stå upp och riset kokade över och spisen kajkade ur, shiet.. Inte kul. Sen kom mamma och styrde upp det hela. Tack:)

Jaa, därför orkar jag inte skriva mer. Kan skriva att vi hade brunch imorse. Grymt trevligt. Kom till skolan och hade avslappning och massage. Sen var det arbetsmiljö och säkerhet, inte speciellt kul. Fast nya läraren är helt okej, bra faktiskt! Sen var det matincidenten. Jag gick till ica innan och köpte nonstop-choklad. Det här är förberedelse för att man ska klara av nio månader av ätande. Därför har man en vecka i månaden under resten av sitt liv, för att få känn på, vänja kroppen liksom. Dagens teori.

Tuudels:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0