Dag 1 på koncentrationsveckan:)

Åh! Jag är sååå trött! Kom hem för typ 20 minuter sen. Har varit på östgötateaterns kostymförråd. Typ 20000 plagg och MASSA skor! Det var helt sjukt! Men ändå var det svårt o hitta nåt som passade. Lyckades i alla fall få en brun, skittråkig, dräkt som passade fint! Typ enda damkläderna som inte är PYTTEsmå!  Och nu tänkte jag lägga upp lite roliga bilder som jag har tagit idag. Men det funkar inte. Så skitsamma. Dom hamnar väl hä när veckan är slut!


sen vart det genomdrag och manusträning! Det börjar bli en föreställning nu och vi måste fylla alla föreställningar så:
Lör 28 november 16.00 PREMIÄR!
Sön 29 november 16.00
Mån 30 november 19.00(?)
Tis 1 december 19.00(?)
Ons 2 december 19.00(?)



ja, nu fick jag upp en bild bara för att jag skrev sådär... Så jag försöker med några till. Skitsamma, läs inte så mycket! Kolla på bilderna! Jag möttes av det här nu när ajg komhem. Min bror börjar få julkänsla! Så nu är det glögg och lussekatter:)



Det blev ett grymt rörigt blogginlägg, men men!
Pusspuss! Nu ska jag sova, kan inte vara lika sur som jag har varit idag,hela veckan


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är pjäsen då? vad kostar och var köper man biljetter?

2009-11-24 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0