KAFFE!

Ojojoj, jag gick emot mina begär imorse och drack rött te istäället för kaffe. Detta har resulterat i flera timmar av kaffesug, jag har nog inte fattat att jag nog är lite beroende.... Nu, senaste timmen, har huvudvärken kommit...

Hade ju redovisning, det gick skit ungefär. Henrietta var ju bra påläst och sådär. Men hon har inte satt upp en majorpjäs i två veckor. Dessutom är hon säkert hundra gånger mer självdisciplinerad än vad jag är! Det tror jag. Jaja, godkänd blir man väl tillslut hur som helst.

Det är så grymt konstigt att vara tillbaka i skolan. Allt som man har tryckt framför sig coh inte haft tid med under föreställnings och-koncentrationsveckorna, det kommer nu. Bara att knalla runt i korridorerna känns konstigt... I belong at Lennings! Däremot ska ju teaterdagboken vara inlämnad på fredag, ihhw! Dags att sammanställa tankar från koncentrationsveckan... Jag var dock hyfsad på att skriva innan, det händer sällan annars;)

Nej ni, nu ska jag avnjuta mitt kaffe! Justja, har ju fått vissa arga kommentarer om att jag en gång svarade på en kommentar i ett inlägg. Förlåt, detta ska aldrig inträffa igen. Från och med nu ska jag bara kommentera som kommentarer.

Tuudels!

Kommentarer
Postat av: Brantis

Vad är det där för påhopp!?! Det var lååångt ifrån en arg kommentar!

2009-12-08 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0