Glömska

Jag är trött. Borde väl sova antar jag. Men jag upptäckte att jag skriver väldigt få blogginlägg... Kanske för att jag som mest har tre läsareXD Det är surt. Fast jag anstränger mig ju inte. Nu tänkte jag få lite ändring på det.:)

Senaste tiden har jag varit lite off, fast ändå mått bra. Inget depp, fast stressad i huvudet på något oförklarligt sätt. Allt åker bara ihop. Allt blir som ett töcken av information, löften, saker att komma ihåg. Dagar är svårt, jag får panik när jag inte kommer på vilken dag det är. Det kanske är svårt o greppa, det låter lite som alla är lite borta ibalnd. Men det här är läskigt. Jag glömmer ALLT! Nu när jag tänker på det så borde jag:
*Ringa psykologen
*Städa mitt rum 
*Gå o träna
*Skriva in att jag ska gå på teater
*Baka grejer o bestämma dag för teaparty;)
*Plugga psykologi
*Ta tag i svenskaprovet som jag missade (Här drabbas jag av ångest så fort jag tänker på det. Jag kollar inte i Jonatans ögon längre.)

Jaa, ni vet... Tur är att jag har vänner med kollen:) Jag har inte kollen, dom har kollen.:)

Nu ska jag sova, imorn är det psykologi. Jag har glömt om vi har prov.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag läser din blogg! Måste ju veta hur du har det!

Hoppas saker klarar upp sig lite. Kramar!

2008-10-16 @ 18:42:06
Postat av: alexander i liinköping

haha, men nu har du FYRA läsare!! :O du kan följa med min mamma på minnesträning... :P

2008-10-19 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0