Det är jobbigt nu

Nu är det jobbigt. Det är så mycket att göra och jag klarar inte av det. Man kan väl inte få IG på en hel kurs för att man missar en grej? Eller? Jag måste prata med mr bear... Annas grejer kanske jag kan klara av, hon har inte så höga krav. men inte just nu. Jag bara gråter, Det är jobbigt o vara sjuk. När man inte är fysiskt sjuk, det är svårt o förklara. jag vill bara bort. Mne snart är det sommarlov, det är skönt:)

Jag har fått SOMMARJOBB:D På Ringdansens äldreboende. å sjukhemmet. Det ska bli helmys, jag tycker om gamla männsikor. Dom är smrta och roliga.  fyra veckor, alldeles lagom, jag är glad öveer det,

Men i övrigt är det tungt.

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer klara det här becca!

2008-05-11 @ 21:11:34
Postat av: Martina

ÅH! då kan vi hänga typ hela sommaren, för jag bor ca 2 km därifrån:D

2008-05-20 @ 22:09:45
URL: http://martinaeksmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0