Glass, regn och Enya

Svar på kommentarer igår. "Jag vet att ni älskar mig! Det var inte bara er jag syftade på. Det är typ den vanligaste reaktionen jag får. Jag vet som sagt att ni inte vill att jag ska må dåligt. jag älskar er också<3"

Jag ska snart åka till mormor o morfar o på tisdag ska jag med mina kusiner till Gröna Lund. Det blir mys. :)
Idag mår jag bättre än igår. :)

MIn mamma hade gjort glass idag till efterrätt.. Fast det var maräng med blåbär i. Det var gott, men det tyckte inte hon:P

Det regnar idag, isch pisch. jag börjar få dåligt samvete för att jag inte har solat nånting. jag får fuska kasnkeXD Jag kan ju inte komma i höst o vara kritvit på hela magen o benen. Det blir ju pisamt. Men jag får försöka när solen behagar titta fram. Förresten, varför är det så viktigt att vara brun? Egentligen är det ju farligt att sola. Det är konstigt egentligen. Men man ser samma envisa strävan efter att leva upp till allas förväntningar hos dom allra flesta. Jag hatar att raka benen, men jag gör det iaf. Antagligen bara för att det ska vara så. Man kan inte låta det va. Då kollar folk på en. Jag försöker påstå att jag känner mig äcklig med orakade ben. Men det är ju inte sant och det är pinsamt. Samhället har påverkat även mig, även om jag inte vill erkänna det:P  Jag tittar också konstigt på folk med orakade ben, fast det egntligen är det mest naturliga i världen. Jag tycker att det finaste är smala, bruna, benrakade, underarmarnarakade människor,
JAG ÄR ETT OFFER FÖR SAMHÄLLETS MÄNNISKOSYN!
Det är pinsamt.

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag rakar varken armarna eller benen. Whoohoo! =)

2008-07-19 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0