Läs inte helst...

Okej, här kommer ett inlägg som jag kommer att skämmas över senare. Jag kommer att gråta när jag ser det, av skam alltså. Det kommer att förstöra alla mina chanser av ett förhållande någon gång i livet. Men nu har jag tagit utr det på min mor och min bror. men det behövs lite till!

JAG VILL SÅ GÄRNA HA EN MAN! Eller jag vill bara ha en o krama på. En som vill krama mig. Min mor sa "Men du har iofs alltid varit väldigt fysisk..." Men är det ingen som är som jag?? Som bara vill kramas för att det är mysigt, inte för att man precis träffas elelr för att man ska gå?? Vissa tvingar jag, eller det verkar som att de flesta accepterar det. Men tänk vad mysigt o ha någon som kommer självmant o kramar mig, för att den vill det. Inte för att jag tvingar mig på personen. Åhhh! Kan jag inte ha ett normalt behov av fysisk kontakt???? Min bror föreslog en POKK... Puss o kram kompis... Fast jag vill ju ha nån som bara tyckewr om mig, som jag kan tycka om. Som inte är kär i en massa andra och bara kramas för att jag ser ut o börja gråta vilken sekund som helst. Någon som är min!

Patetiskt va?? Sorgligt...
Jag måste plugga, måste verkligen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0