Livslust!

Idag har jag varit full av livslust och energi. Det blev inget med magsjukan, bara inbillning. Ett sjå! Jag har hoppat, jag har sjungit, vi har spelat Sims 3. Vi skapade mig, Johanna, Alice, Joel och Samuel, fruktansvärt skojigt! Vi hade även hiskeligt intressanta lektioner hela dagen. Vi började med en gammal kyrkofader, Augustinus, läs om honom! Sen diskuterade vi nattvardssyn, massa olika synsätt och intressanta frågor. Jag älskar det här, igen!

Dessutom har det snöat konstant i två dygn typ, det betyder massa powpow, närmare bestämt nästan en halvmeter nysnö de senaste dygnen. crazy!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi hade picnic idag, satt en timme i solen på gräset och drack kaffe, sen njöt vi av blommorna på kyrkogården vi gick förbi. ;) Känns som att vi måste bo i olika länder typ.

2011-03-24 @ 23:54:54
Postat av: Emma

haha sims, det va aslängesen jag spelade. Funderar på att skaffa det.. då ska jag defnitivt skapa oss;) härligt med nysnö, jag vill dock ha vår nu. Här nere har nästan all snö smält bort, yeeey!:D Men det ska bli riktigt kul att åka skidor på måndag, wihuu! åter igen, jag saknar dig gull<3

2011-04-02 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0