Höstmarknad och revidering av tidigare inlägg...

Det är inte längre lika underbart att gå folkis. Nu börjar smekmånaden gå över och man börjar se små saker som alla tidigare lyckades hålla undan från andra. Det är fortfarande grymt bra och jag tycker verkligen om det, men jag skulle inte längre skriva ett hyllningsinlägg till hela livet. (Missförstå mig inte)

Den här helgen är det höstmarknad i Åre. Så vi var där igår. 50% på en massa pandurogrejer i en pandurobutik, då tänkte jag på Johanna. Men ni vet, Rebecca och mycket folk har aldrig gått direkt bra ihop, så idag stannade jag hemma tillsammans med Cristofer här på Övre Jämte. Så jag har städat mitt rum, gått promenix, ätit pizza, lyssnat på musik... Sen kom hela huset tillbaka och skulle laga mat när ajg började bli hungrig... Så det vart bara mackor, för jag orkade inte trängas... Sen har vi crazydansat, legat och pratat och haft det allmänt trevligt... Najs!

Imorgon ska vi till kyrkan och sen kommer mormor och morfar hit med grejer... Så nåt litet ska vi väl hitta på tänkte jag...

Nu ska jag sova. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

Hörredu, jag saknar dig!

2010-10-04 @ 22:35:55
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0