Torsdagsmorgon

Godmorgon!
Ni får ursäkta att det blir lite få inlägg nu förtiden. När jag inte spelar teater sitter jag i ett hörn med min ångest över skolan, eller gör något trevligt typ kolla på Tv o sånt där. Hjärnan är på högvarv efter föreställningarna och jag måste andas lite då;)

Nu spelar dom Fix You på P3. Den får mig alltid att känna ett starkt behov av att krypa ihop i fosterställning... Huh vilken  bra låt:)

Dasg att gå upp. Har skolföreställning vid 13.00 så det är bara att pallra sig dit vid typ 11.00 och börja sminka sig... Idag ser jag fram emot uppvärmningen, vi ska köra greken och det gör mig så glad :D

Naej ni. Tuudels!

Kommentarer
Postat av: alexander

ja, jag vet att du inte vill höra det här. men somliga är lite avundsjuka på ditt liv...

2010-05-06 @ 20:22:16
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0