Solen skiner, himlen är blå (typ)

hu! Sov jätteilla inatt, låg och tänkte på skolan och allt annat. Så jag vaknade kanske en gång varje timme... Jaja, innan jag bestämde mig för att sussa skrev ajg ihop motiveringen till min kostymskiss och lyckades skriva en massa projektdagbok. Så nu kan jag nog lämna in den med hyfsat gott samvete.

Försov mig sen också, såklart. Vaknade 07.45, skulel vara i skolan 8.00. Var där 8.25, ändå ganska bra:) Satte oss i cafeterian, jag halvsov och lyssnade på Amandas porrfilmsplanering... Spännande. Om nån är intresserad så får ni säkert vara med;) Haha... Sen var det lunch och häng bakom Linghallen. Så nu är jag solbränd och har säkert myror både här coh där. Några äckelgubbar stannade och sa "ni visar baken flickor", sen stannade dom där. Lite småcreepy...:/

Nu måste jag plugga. Amanda är här, vi ska äta glass... Jag ska ändå plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0