Premiär och allt sånt där:)

Valde mellan att skapa ett fotoalbum på Facebook och skriva här. Jag valde facebook. Så idag blir det inga bilder här. Men premiären gick fint tycker jag, inte riktigt nån superenergi men än dock, än dock... Fick skåla i cider och lyssna på tal från både rektorer och regissören:)Efter det gick vi till Gu va gott och åt pizza allihopa, typ...:) Myyyyspyyys! Och sen iväg till Munken för att vissa ville ha öl, det var också mys:) Jaa... Kolla bilderna på Facebook. Jag orkar inet skriva mer nu, har fortfarande inte fått av mig sminket... Måste hitta rapsoljan och alla roliga krämer. Jag vägrar se ut som en vattkoppssmittad imorrn!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0