Min hjärna är kockobäng...

Godmorgon mina käraste vänner och bekanta;)
Gårdagskvällen blev alldeles lagom mys tillsammans med David och Andres skulle man ju kunna säga. Vi hängde i köket i kyrkan och hade en alldeles förträfflig valborg. Upptäckte exakt hur snurrig min hjärna är, jag kan inte koncentrera mig på nåt. Skulle räkna ut hur mycket växel någon skulle få, det gick inte alls... Jag sa fel priser, jag hade ingen logik bakom mina handlingar. Jag var lost;)

Idag är det lördag. Den lediga dagen mitt i musikaltjohejet. Jag MÅSTE plugga, har så mycket att göra och annars orkar jag inte alls ta tag i det... Men nu kommer mormor och lillkusin Selma. Och jag har ont i huvudet, kom på att det kan ha med kaffe att göra. Jag vill ha kaffe NU! Men det får jag inte tilldelat mig på sängen... Hopppas att det finns "lördagsfrukost" därute... Hoppas, hoppas, hoppas!

Ajja, nu ska jag väl gå upp då. Danne, Andres och David är ute och åker flotte idag... Det blåser helt knäppt mycket låter det som... Hoppas att dom håller sig ovanför vattnet.

Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0