Snyggosar har invaderat mitt hem!

Sitter och hör diskmaskinen och Matildas myssagor med små sensmoraler... Ska väl plocka iordning i köket, det blir en hejdans massa disk när fyra personer ska äta plockmat med tillhörande efterrätt. En kladdkaka (Surprise;)) som förövrigt blev kickass! Gosh, bland de bättre som tillverkats i detta hus, kanske för att Camilla gjorde den...

Var och handlade förut, med Camilla och mamma och pappa. Mamma fyller 46 på fredag så det blir partaj här på både fredag (:O Är det inte långfredag!?! SORGEDAG, HALLÅ?!)och lördag. Så jag coh Camilla hade en vagn som inte blev speciellt fylld alls, sen kommer mor coh far med två överfulla vagnar efteråt. Vi fick en hel egen kassa. 80 ägg. 2 liter creme Fraiche och så vidare. Jaja, så blir det är familjen Knutsson ska ha partäj...

Det här är kvällens spellista förövrigt. Spellistorna blir så himlans bra nuförtiden. Harmoniska och så där:)

Masserade Emma förut, sen skulle Matilda läsa sagor. Fast Emma somnade, så nu ligger hon och sover i mitt rum. Ska bjuda på PANGfrukost imorrn också. Sannerligen tycker jag om den kvinnan! Men även dom i rummet bredvid! Älskisar! (Haha, alkisar! (Snart är det studentkryssning, speaking of...;)))



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0