Rebecca tar fram sina eskapismtalanger!

Oj oj oj oj oj! Bio igår. Remember me. Otroligt lam story, men vad gör det? HE-RRE-GUD! Jag vet inet vad jag ska säga om det, förutom det. Jag kan säga att herr Pattinson är... fick jag välja mellan honom och att aldrig få dricka kaffe igen. EAAASY! Fick jag välja på honom och att aldrig få gå på toa med stängd dörr. EAAASY! Ni fattar? Synd bara att han är väldigt långt borta. Men jag är, å andra sidan, ovanligt bra på eskapism... Så det är inget problem egentligen.

Inatt har varit en hemsk natt. Jag har knappt sovit. Har drömt mardrömmar, tänkt på skolan, jobb, vaknat hit och dit. Nej isch. Dessutom vaknade jag halv åtta när jag började åtta. Illa. Men jag tänkte, ska jag börja stressa. Började röra på mig. Huvudvärken är inte borta. Skit skit! Nu har vi dock hål, så jag ska in till nästa lektion som börjar 12.50, typ.

Jaa. Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0