Oliver?

Wiho!
Har fikat med lite NG-människor. Det var trevligt och inte speciellt mycket skämmighet över att vi kanske inte ber ordentligt eller så där....

Ikväll ska Emma få "en kväll hon aldrig ska glömma" i födelsedagspresent från mig, Matilda och Camilla. Kan ju inte säga vad som kommer hända, men det blir mys! Så direkt efter IV-valet (där vi ska spela blues idag) ska jag hem och sen åka och handla med min fining Camilla! Sen är det fixafixafixa! Oliver ska komma, eller ska vi äta oliver? Grymt krångligt. Nån som känner en Oliver? Vad paffa de skulle bli, mina vänner, om det helt plötsligt stog en man i min hall och sa "Jag heter Oliver, jag hörde att ni gillade oliver".. Guu, vad lamt. Skitsamma

Nu dricker jag kaffe.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: P

Du sköter ju faktiskt bloggen bra helt utan hjälp nu för tiden, kanske är du i större behov av en vits-coach??? :)

2010-03-30 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0