Dumma huvud!

Nu har det pluggats Naturkunskap till provet imorrn med Amanda och Calle. Trevligt värre!
Nu ringde Amanda och sa att hon missade bussen, så hon kommer snart tillbaka.
Jaja, pluggningen innehöll en kladdkaka och en massa mackor. Åh, det måste vara det bästa. Sitta och äta lite hela tiden. Absolut inte det nyttigaste, men jag orkar inte bry mig och jag skriver det här, trots att hela mitt huvud säger: "Folk kommer tänka att hon borde verkligen äta nyttigt!" TÖNTREBECCA! Ni ska veta att jag bryr mig inte om er! Inte ni som tänker så!

Nu måste jag hjälpa mor.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har rådissat mitt sms :)

2010-03-15 @ 21:39:02
Postat av: camilla

mitt med!!!!!

2010-03-15 @ 22:04:18
Postat av: alexander

äta onyttigt <3

2010-03-16 @ 09:41:07
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0