Botox och lockiga ögonbryn

Godmorgon godmorgon!
Har vaknat och det ser ut som att jag har sprutat in lite Botox i läpparna och mina ögonbryn är lockiga.. oh, not again! Jag vill egentligen bara stanna hemma, sova. Men men.
Jag ska iväg på Kvinnofrukost. Jag ska fixa lite med bilden och sådär... Annars hade jag legat och sovit fortfarande. Jaja, det kanske är bäst att åka snart, annars finns det de som blir alldeles uppstressade. Man är ju lugnet själv, som måste finnas för att andras liv ska fungera. Wow! Ni borde värdera mig högre!;)

Ikväll är det Earth Hour, är ni på G?

Kommentarer
Postat av: alexander

vilken härlig självkänsla! och earth hour - SJÄLVKLART!!

2010-03-27 @ 12:19:33
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken härlig självkänsla! och earth hour - SJÄLVKLART!!

2010-03-27 @ 12:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0