16.18

Ojojoj! Internet har failat (jag vet, jag umgås för mycket med vissa människor) ända sen igår kväll. Vägrade hoppa igång, fast jag startade om datorn, tryckte på den lilla knappen i garderoben och så vidare.... Suck... Men nu är det tillbaka, och med internet kommer jag!

Har pratat bal idag. Diskuterade om man ska hitta en man eller om man överlever med bara sian kompisar. Matilda kläckte då ur sig att:
- Det är ju inte vem man går dit med utan vem man går hem med. HAHA
Jaa... kul kul;)

Eller Emmas bevingade ord
- Vad gör ni?
- Vi stimulerar våra bröstvårtor!

Tänk vad roliga dagarna blir när man hänger runt med såna här människor!

Kund einte somna inatt. Gick och la mig vid 10 men somnade inte förrän vid två... Hade ångest över verkligen ALLT man kan ha ångest över. Skolan, såklart. Att det är dåligt för ISfolket, jag vill ah tillbaka Silje, Tengel, Sol, Liv, Dag och kanske till och med Villemo och Domenic... Jag räknade även ihop hur mycket bil jag har kört den här perioden... Det blir dyrt den här gången... och så vidare. Det fanns alltid något nytt. Men jag läste ut Människodjuret, bok 30 i Isfolket. Nu är det alltså bara 17 kvar. Sen akn jag läsa om ajg gillade bäst... Kanske de första 5 och sen tji och tjo! 12!!!!! Jaja, grymt intressant;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Martina

stimulera bröstvårtor e najs

2010-02-12 @ 14:39:35
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0